tisdag 25 november 2008

Klara 8 år!!

Idag firar vi vår underbara Klara som fyller hela 8 år!!
Hon var glad som en solstråle i Morse har jag fått rapporterat från Magnus och hon var då minst lika glad när jag kom och hämtade henne!! Kul!! Alma hon va minst lika glad hon med!! Hon skulle ju på Hockey träning!!
Ja ja, efter allt tränande så var det då äntligen dags för lite Tårta och så klart Paket!! Klara och jag gjorde som vanligt och gjorde en halv tårta av varje sort!! Med andra ord ena sidan var en prinsess tårta och den andra gräddtårta!! Den blev rätt ok faktiskt!! Massa kakor och Bullar blev det så klart också!!

Paketen då? Jo då hon fick en massa pyssel och lite Små hundar och lite mer pyssel och sen lite Pyssel till!! Hon älskar Pyssel vår Klara!! Sen fick hon en Jättestor Barbamamma stickers som hon ska sätta på en av sina väggar på sitt nya rum!! Tack Mormor säger vi för den!!
Kolla vad Trött på Tårta man kan bli....högst upp till höger!!
Nä nu ska jag titta klart på House sen är det sängen som Gäller!! Blev inte mycket till sömn natten till idag så det har varit en Trött Anki på jobbet idag!! Somnade bland annat vid Maskin.....
Go natt!!

2 kommentarer:

Vida sa...

Grattis Klara och vilken härlig tårta du hade!!!

/Liv

Annelie sa...

Grattis i efterskott till Klara! Tårtan tror jag att jag ska kopiera, här kommer vi ju aldrig överens om vilken sort vi ska ha. Du är klurig du Anki!

Kram Annelie