tisdag 11 november 2008

Rosliga i Halsarna.....

Alla här hemma i huset är lite Rosliga i halsen utom Alma som verkar klara sig än så länge!!
Igår hade jag ju en ledig dag och den spenderade jag på bästa vis! I sängen och en liten vända till ryggfixaren och ett målsamtal var vad jag lyckades orka med..............Ryggen känns bra mycket bättre idag men halsen är inte att leka med på Mornarna! Klara har samma problem som mig och hon hostar och låter hes! Jag tog beslutet i morse när klockan ringde att: Hemma är bäst!! Klara tog samma beslut som mig!! Alma hon ska ju träna hockey ikväll så hon är då inte sjuk..........

När man är hemma så här så hinner man med att surfa rätt mycket och man hittar massor med roliga saker jag skulle kunna tänka mig att ha i min ägo..........men man kan ju inte ha allt men !
Men detta lilla "änglaspel" skulle passa hos mig.....favorisaker.se och bilden har jag så klart lånat där!



Eller denna Väska från Puma skulle jag också kunna tänka mig......det är livsfarligt att surfa.....



Klara har Pysslat lite idag på förmiddagen och vi gjorde klart vår snögubbefamilj som länge legat i skåpet på att bli klara!! Så snyggt blev det.......


Snögubbe familjen.....

Hon har även byt kläder några gånger idag..........det blev lite av varje kan man säga!!



Klara som Geopard och Hula Hula dam........


Pippi.......................


Själv så går jag runt i min randiga kostym......jätte"snigg"!!

Nu ska jag och Klara ladda lite Energi i soffan och sedan skall vi hämta Alma som inte ville hem från Fritids utan leker hemma hos Isak istället och sedan är det hockey som gäller för Alma!! Hoppas att Pappan i huset hinner hem så Klara slipper åka med till Hockey.........



Husets" Puma"

3 kommentarer:

Annica sa...

Snygg stass!! En riktig randig hemmafru :)

Oss.... sa...

Japp kan man säga!! Eller som Berke (min chef) kallar mig: Polka tanten......fast det är kanske bara när jag har det randiga nattlinnet på.........vad vet jag!! Gillar iaf ränder så himla mycket!!
Kram kram på dig!!

Anonym sa...

Ja det är ok, tänkte fråga själv men har inte kommit på hur ma ngör än :)