söndag 9 november 2008

Ont i Ryggen.....

Ja efter Gårdagens match så har jag himla ont i ryggen!! J-t ont om jag skall vara ärlig men som tur är så är jag ledig i morgon och jag skall försöka komma iväg till en Ryggfixare.....hoppas att det finns tid!! Att vi dessutom fick stryk blev inte ett dugg bättre kan jag lova!! Men men det är bara att gilla läget som sagt!!

Magnus och barnen hade en lugn och skön dag här hemma igår!! Det monterade ner studsmattan och tvättade som tokar! Bra jobbat!!

Idag så har jag jobbat i Cafeterian åt Handbollen och sedan varit ner till Avesta för att träffa GustafsPinglorna och se på Handboll med dem!! Vi såg Skövde utklassa Avesta Brovallen rätt regält och jag minns inte ens siffrorna.....bara att det blev mycket!! Tyvärr så har Avesta inte det där som krävs för att de ska kunna sätta press på lagen i Elitserien framför allt inte förra årets Guld damer.........Tråkigt!! Men det var väldans kul att träffa alla Pinglorna!!

I veckan som varit så har Klara gjort en Bok orm åt mig!! Det är en orm som hon ritat och sedan laminerat in och man skall ha den som Bokmärke i sin bok och svansen är liksom ituklipt så den ringlar sig runt sidan om man säger så.....typ!! Jag älskar den! Tack Gumman för den!!

Klaras snygga orm till mammas Böcker......

Måste också visa en bild på utsikten från vår Fabrik.......jättefin utsikt kan man säga!!
Tänk bara på at jag tagit bilden med Mobilen så kvaliten kanske inte är den bästa.......
Härlig utsikt från Pausrummen....... Sandstrand på Sommaren!!
Ja ha detta va mitt 150nde inlägg!! Det tror jag att jag firar med att sätta mig i soffan!!
Ha en bra Kväll!!

2 kommentarer:

Annica sa...

Vilken fin orm!

Vida sa...

150 inlägg är värt att firas med en soffsittning. Var rädd om ryggen,låter inte bra det där.

Vilken fantastiskt fin bokorm du har. Man blir glad av den..

Kramar från Liv