fredag 7 november 2008

Singstar afton....


Ikväll har vi ätit gott och haft det trevligt!!

Vi har just avslutat en singstar kväll och tjejerna är på väg i säng och jag och Magnus skall starx lägga oss i sängen och kolla på Film!! Indiana Jones har Magnsu valt.....själv kommer jag nog i alla fall att somna snart så för min del spelar det ingen roll vilken film det blir!! He he!!


I morgon bär det av till Stockholm och Åkersberga för att spela match!! Det ska bli skoj!!
Magnus och tjejerna blir hemma och åker skridskor och förhoppningsvis så tvättar de nog lite!! Ha ha vad jag tjatar om tvätt hela tiden......men det behövs tvättas jämnt i denna familj jag lovar!!

3 kommentarer:

Annica sa...

Det är inte bara hos er som det tvättas jämt..hur många blå/svarta tvättar kan man tvätta på en vecka??? :)

Annelie sa...

Ja, att tvätta är ett otacksamt jobb. Det tar aldrig slut, man blir aldrig färdig. Vi sitter också och tittar på Indiana Jones ikväll. Känner att jag nog snart stänger igen butiken för idag. Man blir ju så sömnig av ett par glas rödvin.

Lycka till på matchen!

Kram Annelie

Anonym sa...

Vi är på väg hem nu tro det eller ej!
Det ser trevligt ut med Singstar-afton... vi tackar gärna ja om vi blir bjudna på en sån någon fredag... Hinthint.