torsdag 5 mars 2009

Bakslag x 2

Först det lite Tråkigare Bakslaget....
Sibban är nämligen på sjukan igen.....Han hade en jobbig natt i natt och va inte så pigg i morse! Kände ett tryck över bröstet och det va inge vidare så Ambulans fick hämta honom till Sjukan igen! Där man konstaterat att det inte var något jätte allvarligt utan det som kallas för Hjärtsvikt! Ja det är väl allvarligt men det verkade i alla fall under kontroll nu!! Han får vila på sjukan ett par dagar och skall få smygtesta en ny sorts hjärt medisnusk....så nu håller vi lite Tummar igen då! Tur att han har sin Bärbara DVD!!

Sibban.....
Bakslag 2

I morgon så är det min tur att bjuda på Fika, alltså bakar jag lite i kväll......har kastat det första försöket.....gör ett nytt nu! Ett BAKslag eller vad det kallas! Arg blev jag i alla fall kan jag lova men inga tårar och det är ett steg framåt.....nu ska vi se hur nästa försök blir.....annars får fåglarna god mat!!

Ecco....

Ni vet Ecco...Pontus lillebror! Han har fått epilepsi....han hade ett hemskt anfall här om dagen och skall till veterinären i morgon och sedan blir det att få prova lite mediciner och bara hoppas på att det kommer att gå bra!! Stackars lilla killen...
Ecco 4 dec 08
Ett tråkigt inlägg från min sida men det kan bli så ibland!!
Nu ska jag se till att mitt Bakslag blir klart och väldigt bra!!
Kram @nki

2 kommentarer:

Vida sa...

Vad tråkigt med Sibban.. och det andra bakslaget blir säkert bra.. själv har jag bränt din musli två gånger men jag ska ge den ett nytt försök snart.. ska bara samla på mig lite tålamod först.

Kramar till dig

Liv

Anonym sa...

fika på jobbet?! det ser vi fram emot ;)