tisdag 31 mars 2009

Klara Bakes Muffins!!

Klara ville baka Muffins idag när vi kom hem!!'
Självklart skall ungen baka Muffins! Jag var en muffins expert när jag var liten!
Cyklade dessutom runt på byn och sålde dem när jag bakat klart!!
Passade perfekt idag då Alma ändå hade Kompis här!!
Det innebar att Klara kunde Fixa i köket själv.....och det fick hon absolut göra!! Jag lagade mat så jag hade då rakt inte alls tid att hjälpa henne.....


Först en massa Jox i en bunke.....
Sedan lite Vispning.....
Ooops det blev visst bruna Muffins.....

Lycka är att gegga ner i formarna........
Självklart skulle det strösslas......
Detta är det färdiga resultatet!!
Smaskens!

4 kommentarer:

Vida sa...

Wow vilka superfina muffins!

5 dagar kvar och sen smäller det :)

I huvudet på Caroline sa...

Mums vad gott, att du inte bjöd över mig;) Långshyttan är inte så långt ifrån Storvik, haha!

Skidor som skidor, proffs på det ena, bäst på det andra! That´s it!

Kram till bästa du!

Oss.... sa...

Men FAN Carro jag bor ju inte i Långshyttan.......viktigt viktigt!! Annars bor du i HOFORS.....

mammasara sa...

Va duktig Klara är och det ser jättegott ut!

Ha de bra