fredag 13 mars 2009

Vår tecken....


Sommaren är på väg sägs det!
Ja snön faller ner som aldrig förr och det är ca 5 minus på Mornarna! Ändå så har jag sett ett vårtecken.....eller ja egentligen när jag tänker efter så finns det fler men detta är ett säkert tecken på att Våren och Sommaren är på väg! Och MYGGEN! Nu är det just Myggen som är mitt vårtecken! Ja alltså jag har inte sett några och det kan ju bero på att vi just nu tillverkar just Myggstift!!
Hittar du en med detta "nummer" så kan jag ha gjort den.....
Helt OK vecka....
Ja faktiskt så har det varit en helt ok vecka...trots ett litet haveri i Onsdags! Men vet ni det finns inget ont som inte har något gott med sig!! Jag kämpar på med mig själv helt enkelt!
Annars så kan jag berätta att vi har börjat tagit tag i i lite Planering här hemma! Vi har ju lite att tänka på här framöver......det ska fixas och donas om man säger så! Men jag har i alla fulla fall varit till Kupolen och investerat i lite Prylar till Inbjudningskorten, detfanns så klart inte allt jag ville ha men på tisdag kommer den sista prylen och sedan är det bara att sätta igång med Klippandet och Klistrandet! Ska faktiskt bli kul! Alltid en början av allt som skall göras inför vår BIG DAY!! Har även bokat in en Personal......kan nog kanske behöva någon mer men det ordnar sig....fotograf och filmare är också redo....eller vad man ska säga!
Just nu sitter jag här i sängen och skriver lite! Tjejerna sover och Magnus är på Hockey! Nu fick Leksand stryk och det var väl inte så bra, men enligt Alma så var det för att FEL målvalt stod! Den där Finnen suger säger hon! Eddie Äger...... ja vad ska man säga? Klart ungen har rätt!
På tal om Äger så kan jag bara säga att jag Tycker att Sveriges starkaste Magnus äger Lets Dance! Vilken man.........
Fotstuderande....
På vägen hem från Kupolen idag så fick jag ett samtal från Klaras Gympa ledare! Hon ville fråga om vi kunde ställa upp på en Fotostuderande Tjej från Hedemora med hennes skolarbete! Hennes arbete gick ut på att göra ett Foto reportage om en Idrottsutövare! Och eftersom att vi skall iväg på Tävling i morgon så Frågade hon om hon fick vara med oss under dagen! Jag visst tänkte jag det vore ju skit coolt! Tänkte inte då på att hon kommer hit i morgon halv 7! Alltså hon bad om att få komma hem till oss för att verkligen få vara med hela dagen.......ok halv 7 i morgon bitti står hon här med sin kamera! Jag får nog gå upp strax innan och fixa till lite! I alla fall kamma mig!
Så gott folk i morgon blir det Gympa tävling och Hemma hos Reportage med Klara!!

1 kommentar:

Annica sa...

Åå...vilka kändisar! Hemma hos å allt :)