fredag 20 mars 2009

Jag är KÄR......

MM det kan verka lite knäppt men jag är fullkomligt tok kär i en T Shirt.........

En randig sådan....från Polarn och Pyret så klart!
Kan verka lite fånigt men jag älskar den färgen!
Hur som helst så är den en VILL HA grej!!

Bilden har jag Lånat från Polarn och Pyret!
Idag.....
För övrigt så har jag varit hemma idag.....Alma håller på att hosta lungorna ur sig! Hon blev hängig på Lekis redan igår men när fröken skulle ringa mig så ringde hon fel och kom till Mormor istället!! Ja tro nu inte att Mormor lät mig åka hem till min sjuka Alma nä då det skulle minsann hon göra....jaja det är ju egentligen bra att man får jobba och tjäna pengar men lite extra ledig är ändå rätt skönt! Nu fick Alma ha det bra hos Mormor och Sibban istället och det är ju bra det med! Men idag så ville Alma vara med sin Mamma! Tack Alma!! Nu ville hon så klart inte sova längre än till 7 så någon skön sov morgon blev det då inte tal om....... Upp med dig jag är hungrig.....Bara att upp och hoppa med andra ord!!
Vi har ändå haft en bra dag!! Spelat kort, kollat på film, surfat och tvättat fyra maskiner tvätt! Nu ska vi även slå på stort och Dammsuga lite!!

Samtal.....
Har även fått ett samtal från Socialtjänsten i Falun.....De undrade om vi kunde tänka oss att bli Kontaktfamilj.......åt T som bodde här hos oss förrut! Det gäller även hennes Lilla syster M! Vi ska ta oss en funderare och höra av oss! För er som inte vet så hade vi en lite tjej boende här hos oss i nästan två år! Hon kom till oss November 05 och Flyttade September 07!

Helgen.....
I morgon bär det av till Stockholm för att spela av den sista Handbollsmatchen för säsongen! Det ska bli sjukt skönt!! Alltså jag älskar att spela handboll men nu börjar det bli drygt och min kropp gör mer och mer ont efter matcherna och det är inte alls skoj! Jag har sagt att det inte skall bli någe mer handboll för mig utan jag skall nu satsa på min skidkarriär......ha ha! Barmarksträning är ju precis den typ av träning jag gillar och skidåkning är ju mycket sånt!! Får skaffa mig rullskidor! Eller så får jag tejpa fast en kudde på Cykeln så jag kan cykla lite.....Det kommer nog att ordna sig!! Hur som helst så skall jag ta tag i Promenadandet igen.......tog en sån i Tisdags och jag insåg att jag faktiskt saknat dem nu under vintern då jag slarvat sjukt mycket med dem! Men med Ljuset kommer lusten kan jag lova.......

Trevlig helg på er alla Goa mäniskor!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har för mig KIB fick en bra cykelsadel när hon fyllde år... du kan ju låna den, om den inte är utsliten...

Oss.... sa...

Äh den har ju hon på sin Cykel som hon skall ha när hon ska cykla Cykelvasan i sommar.....Hur skall man annars orka cykla så långt?

Vida sa...

Du skulle vara kanonfin i den tröjan! Aha, du kommer att vara i mina trakter... härligt! Om två veckor smäller det! Vad skojjigt det ska bli!

Kramar

Anonym sa...

Tyckte minsann att det var lite tomt på jobbet, nu vet jag varför.Ha en fin helg nu och hoppas ni blir friska! kramis

I huvudet på Caroline sa...

Heeej!

Snacka om att är off i denna blogg värld.... kanske i andra situationer oxå! Men jag har inte förstått att du hade en sida och det säger du nu!! Vad jag har missat!!!:)
Jävla taskig kompisar jag är som aldrig lämnar kommentar hos dig, men det beror på att jag inte förstår bättre;)
Men jag ser nu att du kommer få hjälpa mig med en del saker, statestik och bild i välkomsttexten vill jag oxå ha:)
Kram till dig din skidexpert!!