måndag 23 mars 2009

Seg i kroppen.....

MM det kan lätt bli så att man blir lite extra seg ibland!!
Blev en lite spontanfest med Pojkarna på Jobbet i Lördags!
Vi bestämde oss sent och Farmor va snäll och tog hand om tjejerna!
Snabbt som ögat så förpassade vi våra Kroppar till Min Chäffer Berke i Lördags kväll när vi väl bestämt oss!! En fin Flaska togs med och det var ett helt gäng glada prickar som vi kom till!! Roligast är det alltid på förfesten men vi gick i alla fall ut på Harrys! Det va fler som tagit sig till Harrys kan jag lova! Även om jag kanske hade svårt att fokusera blicken ordentligt! Efter att ha hängt lite på Harrys så skulle jag och Magnus ta oss hem till Farmor för att sova men vi insåg rätt snabbt att det var på tok för långt att gå ända till Norslund så vi tog in på PontusPensionat! Pontus va snäll nog att släppa in oss!! Vi försökte bjuda honom på medköpt Kebab men han ville bara sova.......stackarn! Han fick sova till slut! I alla fall lite i taget! Och i soffan!!

Jag vaknade Halv 8 och höll på att dö.......Värmeslag kan man kalla det! Vi softade lite hos Pontus innan jag fick lov att gå till Norslund för att hämta tjejerna! Magnus han höll sig kvar i sängen en stund till och följde sedan med på Hockey!!

En riktig ödesmatch.......Leksand fick Stryk!

Fick sån lust att visa mig när jag var Korv bröd i sommras!!
Klippning!

Idag har jag varit Tok seg! Blev ju lite dåligt med sömn mellan Lördagen och Söndagen och sedan toppade jag det med att stå I garderoben i Folketspark igår.....kom i säng lagomt efter elva.....
Klockan kvart i fem va jag med andra ord rätt seg!
Jag överlevde dagen och fick sedan åka till Bästa Frissan I! Hon klippte till mig och gjorde mig snygg i håret! Hon är bäst!! Roligt är det att träffa henne också!!

När jag kom hem hade Magnus lagat god Lax i ugnen och vi åt tillsammans innan det blev kväll och gnäll för tjejerna och jag tog mig en Promenad i snöstormen!!


Monstret....

Det är bäst att jag avslutar nu....jag måste sova och ladda mentalt för att i morgon skall jag köra Monstret.....och då måste man vara laddad!!

3 kommentarer:

linnea-maria sa...

Vilken härlig utekväll...Ja ladda för monstret och var försiktig!!! /linnea-maria

I huvudet på Caroline sa...

Okey, jag klarade lite själv men det kan ju bli bättre, några tips så hör av dig;)
Kram på dig!

Vida sa...

Du är världens sötaste korvbröd :)