lördag 23 maj 2009

Grill premiär.......

Idag vaknade vi tidigt....7

Magnus låg och väntade på att det skulle dyka upp någon och hämta honom för Svensexa, men ingen dök upp så vi tog tag i lite sysslor här hemma på Gården!!
Magnus fixade med Volvon och Husvagnen medans jag städade inomhus! När jag städat klart så tog jag, hör och häpna, jag tog en löptur, jo ni läste rätt jag sprang ett tag sen gick jag hem.......Jag sprang så lång som jag orkade och sedan promenadade jag hem över!
Vi fixade lunch och åkte till Mormor och Sibban för att hämta Gardinstång och ett Överkast till Klaras säng som Min Mormor har virkat till mig när jag var liten! Vi svängde även upp till Coop för att investera i lite jox.....
Vi svängde även förbi hos det underbara paret Marie och Mathias och fick låna dukar till bröllopet! Nu skall här Tvättas och Manglas!!

Så snygga!!
Nu på kvällen så har vi Grillat!
Jag har ju helt glömt bort att berätta att Magnus arbets kamrat Janne har gjort superfina "Äta ute på gräsmattan möbler" till oss eller alltså vi skall ju så klart betala dem!! Han och hans Fru levererade dessa underbara Möbler i Veckan, närmare bestämt i Onsdags! Tack så himla mycket!! Det blev toppen kan jag lova och idag har vi så klart invigt dem!!
Magnus vill bara inflika att Vi väntar på en ny Grill! Den är under Tillverkning hos min Bonuskusin Mickael! Han gör super bra grillar och nu är vår strax klar! Perfekt!!
Nu skall vi bara kolla klart på Robinsson sen blir det till att sätta upp Gardiner åt Klara! Hon sov föresten inne på Rummet redan i natt...hon låg på madrassen som låg på golvet!! Men i natt blir det i nya sängen!!
Så Ha en bra fortsättning gott folk!!
Kram kram
Anki

1 kommentar:

Annica sa...

:D Den där grillutstyrseln tycker jag att jag känner igen....undrar om inte P har en också! hahaha!