fredag 29 maj 2009

Mamma dra ur den sista uppe tanden åt mig.....

Ja så sa hon, Alma i förrgår innan vi gick och lade oss.......
Sagt och gjort jag tog tag och drog ut den.....
Så här snygg är hon nu.......

Vår Tandlösa Hulda...................

Vi har fått ett Piano också och i Torsdags så kom det TRE stora starka Karlar hem med det!! Tack för hjälpen pojkar och Tack till Familjen Hedlund som gav oss ett Piano! Fast ingen av oss spelar men vi får väl börja med det nu!! Det är ju lättare nu när man har ett........som Pippi säger!


Vi klämde in Pianot och slängde ut det sk Barskåpet......

Igår var det dags för årets Sommarfest med Jobbet.......Förfest på Pontus Balkong i vanlig ordning och Fickplunta i Buskarna.......behöver jag säga mer? Det var i även vanlig ordning Tokroligt!! Tack Mormor för att du hämtade hem mig......Idag är jag satans sliten och har inte fått många knop gjort men vad gör det? Man måste inte alltid få saker gjort! Jag har i alla fall cyklat ner till Centrum för att äta glass med barnen och det var nog så jobbigt!! Fick ett ryck och målade klart ena gaveln på Hönshuset också!! Tar den sista i morgon när solen är på rätt sida!!

Glass är gott!
Magnus han blev hämtad i Morse av Tony och Fredrik som skulle ta med honom ut på lite bus.....har bland annat fått höra att de har skjutit på honom med Paintbollar......haha han kommer va rätt blå i morgon!! Sen har jag just fått höra att han i klädd endast ett lakan har fått stått på stan i Falun och sälja Cirklar till folk....som de själva fick klippa ut ur lakanet!! Ha ha ha undrar hur det såg ut......Synd att jag inte kunde åka in och se det, men jag hoppas att Foton finns!


NU är det tack och lov strax dags att Krypa ner i sängen!! Ska bli spännande att se hur Magnus ser ut när han kommer hem.......hahaha!!

Inga kommentarer: