lördag 2 maj 2009

Hotbrev.....

Ja egentligen vet jag inte om jag skall nämna det eller om jag ska bara låtsas som ingenting......men äh jag kan ju aldrig vara tyst om något annars så varför nu?

Som det står i överskriften....jag har fått ett hotbrev.....:-) Med följande Text:

Anki
Gör dig Beredd...du vet aldrig när var hur det händer!!!!!

PACKLISTA:
  • Svarta tights (löpar tights då eller?)
  • Tandskydd (Äger inget men det får jag ordna)
  • Användbara klackskor (hm, detta blir problem....skall man slåss med dem?)
  • Baddräkt (lätt)
  • Målvaktshandskar (köper ett par nya...vill ju ha riktiga grejor)
  • Underställ (återigen en lätt sak)
  • Handduk (ännu lättare)
  • Hjälm (läskigt lätt)
  • Sexiga underkläder (det beror ju på betraktaren ju......)
  • Magiskt Trollspö (lånar Almas)
  • Festlig svart top ( lite svårare då jag inte tycker om svart)
  • Valfri Badleksak (skall investera i en ny.....)
  • Rakhyvel (skit lätt)
  • Jacka (återigen rätt lätt)
  • Nagellack (lånar något snyggt av Klara)
  • Svettband (kan jag nog ordna)
  • Sax (inga problem)
  • Tuschpennor 4 Färger (fungerande) (busenkelt igen)

Det skall bli sjukt roligt och Se vad Grabbarna har hittat på eftersom jag bokat att få ha min Möhippa med dem.......

5 kommentarer:

Annica sa...

IIIiiii!!!! Spännande! När är det dax för den stora dagen då?

Å sa...

What? Ska du gifta dig?

Oss.... sa...

Ha ha ja du Åsa nu har du maissat något....13 Juni!! Då skall jag kunna stava till Röhnisch.......

I huvudet på Caroline sa...

Detta vill jag ha en uppdatering om när detta tillfälle har inträffat!:)
Låter spännande!!!

Hur går det med personalfrågan? Jag ska ta mig i kragen och kolla hur det blir med kalaset annars finns jag ju där!
Kram

Vida sa...

Åh vad spännande :)

Kramar