torsdag 14 maj 2009

Veckan glider vidare!!

Ja nästan hög av Lyckan och glädjen efter en otrolig, fantastisk och underbar Möhippa så susar veckan fram!! Jag har med tårar i ögonen tänkt tillbaka på Lördagen och bara varit sjukt glad!! Tänk vilka underbara vänner jag har som fixat detta åt mig!! Jag är så glad och Tacksam över allt!! Kan nästan inte hålla borta mina Rörda Tårar!!
Nu väntar jag med skräckblandad förtjusning fram emot Bröllopet!! Ska bli roligt att se Bilderna som de tog.....hahaha! Alla har dessutom anmält sig!!

Vi kommer dessutom göra så att efter Middagen så är ALLA som vill komma välkomna att festa hela natten lång med oss! Bodegan håller öppet så länge gäster finnes!! Och jag tänker då inte gå hem förrens tidigt på Söndag morgon........

Nä jag har egentligen inget Vettigt att skriva om så jag tar faktiskt och säger Go natt och sköt om er alla!! Eller jo jag kan ju skryta med att jag Promenadat varje dag denna vecka!!

Sov gott alla underbara!!

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Åh härligt! Jo din möhippa lät skitkul. Johan hälsar att ni är störst bäst och vackrast!
Kramar från /linnea-maria och Johan