torsdag 7 maj 2009

KO Släpp......


Idag blev Alma och hennes Klass hembjudna till en klasskamrat på Ko släpp.....Jag passade på att köra några barn och samtidigt fick små brudarna chansen att se Kossorna!! Alla barnen fick varsin Drick yoghurt från Milko!! Mumms....synd bara att jag inte tål sånt.....
Det var dags för deras Kor att få gå ut i hagen för första gången denna vår.....De har stått i Ladan hela vintern och blev jätte glada då de äntligen fick känna den härliga vårluften genom näsan! De spratt på fint i bena på de ivriga kossorna som galoperade lyckligt iväg till sin hage! Några stannade upp och stirrade nyfiket på oss som stod där och titta på dem.....de undrade nog va vi var för knäppisar som stod där och stirrade.....




2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Hej bonden!

Ville bara passa på att önska en trevlig helg!

Puss å kram

I huvudet på Caroline sa...

Då tror jag det beror mer på att min tjejvecka är nära för varje gång innan den så blir jag skendräktig;)
Så försök inte lura mig...... för jag är alltid perfekt som sagt!!!!
Hahaha

Puss å kram till goa du!