tisdag 5 maj 2009

Hemma dagar.....

Ja ha då har jag fått prova på Hemma livet igen då.......2 hela dagar än så länge!!!
Igår var jag och småbrudarna in till jobbet för att leverera lite New Body och håva in lite pengar! Ja just det, riktigt alla hade ju inte pengar med sig.......de man trodde mest på verkade ju helt förvirrade när jag kom.....men men de fixade snabbt i ordning på pengar och gav dem till min Torped!

T pärlar.....
Idag har vi mest bara varit hemma och fixat lite....Musli bland annat......till Torpeden Pontus!!
På eftermiddagen hämtade jag hem Klara och Alma och en kompis till Klara!! Det är inte så ofta Klara och Alma kan ta hem kompisar efter skolan då vi hämtar lite sent.....men nu passade vi på när vi ändå var hemma!! Ida blev glad och Klara ännu gladare över att få visa upp sina grejor!! Alma blev lite Putt men nästa gång blir det hennes tur!!


Alma pysslar lite.....
Dagen till ära så kom även Vår storskytt i handbollen Malin och hennes Goa Jollan på besök!! Så roligt att de dök upp och Mumsade lite fika med oss....så klart glömde jag ta fram kameran!! tror föresten att Jollan Tackar Mia i Övernora för att hon skickade med så många skor.....det hände en olycka i stövlarna så ett par springskor blev utlånade till dem..........


Två Fnissiga Brudar Pysslar..........
I morgon blir det en vända in till Falun igen......inkasera pengar och hälsa på Föräldrar!
Sedan är det ju Gympa för Alma i vanlig ordning!!


Alma och M kollar på tv!!
Kram och Go Natt säger vi!!

2 kommentarer:

Råttan sa...

Hahaha förvirrade?! du skulle bara veta. Alldelles för många hormoner på samma ställe då blire lätt så... Så söta små tjejjer det var iaf =) Antar ni har det fullt upp där hemma! kram kram

I huvudet på Caroline sa...

Hej på dig pysselmamma!

Du är för go du!!!!! Det var bara det jag ville säga... hoppas allt är bra med er, det är himla tråkigt nu när vi inte spelar ihop längre, för vi får ju aldrig ses:(

Världens största kram till du goda!