fredag 23 april 2010

Det har spårat ur……

Igår när jag kom hem från gym och gympa träning så “fattades” det några steg till målet…..så både jag och Magnus tyckte att jag kunde lika gärna gå en vända….tänkte att 45 minuter skulle bli bra…..blev 1 timme och 15 min! Somnade skönt…..och målet va nått!!

Vaknade före klockan i morse igen…..hann med 45 minuters promenad….eller det blev mer 55…..råkade gå för långt innan jag vände…..gick i andra tankar och jag bara gick liksom! Fick vända och gå fort fort hem…. Jo då jag kom i tid till jobbet också! flera minuter till godo dessutom…….

Idag skulle Alma på kalas hos kompis Isak! Tänkte att om jag går dit med henne och sedan hämtar henne så får jag till dagens promenad också! MM eller hur…… när jag kom för att hämta Alma så ville hon sova kvar och det blev bara för mig att gå hem och hämta tandborste och Pyjamas!! Tänkte ta cykeln men Magnus kunde tänka sig att gå med så jag  tog med mig Magnus och gick bort till Wallens igen…..tredje gången…..kom lagom fram och då insåg jag och Herrn i huset att det inte fanns något Täcke och Kudde till Alma…..Ja ja jag gick hem igen….kollade på stegräknare och inser att det blir över 30000 steg om jag går en Fjärde gång till Wallens…….Ja och visst gjorde jag det!

Men nu ger jag upp……jag går till sängs!!

3 kommentarer:

AnnaJiii sa...

vad har hant..har du blitt skvatt galen??? kvart i fyra...sa tidigt gar inte ens jag upp nar jag maste for jobbet borjar 5!!!

Asbra jobbat maste jag dock saga..30000 steg ar val galet mycket??? Vad ar pa gang???

Vill oxa bli i form igen,..ge mig lite av din karaktar tack!! =)

Malin sa...

Tävlingsmänniska? :) Heja Anki!

Oss.... sa...

Hallå Anna!!
Vi har stegräknartävling på jobbet! Och jo det har nog spårat ur men du vet hur man är.....det är som Malin säger! Och Karaktär det har jag inte!! Alla former är former AJ! Något jag håller på att lära mig.....