måndag 19 april 2010

Steg räkning….

Jo visst….nu har jag blivit helt galen tror jag…..kvart i fyra ringde väckarklockan i morse…….gick upp och drog på mig ut och gå kläderna…..det blev 35 minuters snabb promenad! Hem och duscha och iväg till jobbet…..

DSC00766

Jobbade och det var så där idag…..vissa dagar är bra vissa är sämre….den här va mer sämre än bra om man säger så…..

DSC00765

Iväg och hämta barn på fritids och hem och byta om…..jo för nu skulle barnen cykla och jag gå……råkade få med en Hund också……en go Elsa som absolut skall gå kurs med sin Husse! Jäklar vad hon va dålig på att gå fint bredvid mig…….blev en gå, springa, jogga gå fort promenad för min del……Lämnade tillbaka en trött och skitig hund!! Mat och andra bestyr fixade och nu sitter jag parkerad i Soffan……22915 steg sår det på mätaren!! Puh säger jag bara!! Ska bli skoj och se om jag tar mig upp i morgon bitti….kvart i Fyra!!

Ha det Bäst!!

Inga kommentarer: