måndag 12 april 2010

Helgen då?

Jo jag började med att jobba lite på Lördag morgon….eller fram till 12 i alla fall! Sedan hämtades jag upp av Familjen och vi drog till Forsbacka och Gratulerade Barnens Farmor på hennes 65 års dag!! Käkade Pizza med Magnus Syster med barn och fikade sedan på saft och kakor hos Farmor…….Pizzan i Forsbacka fick godkänt….. Magnus meckade igång Datorn och Mia hade ett mobilt bredband med sig till sin Mor….så hon kan nu mera surfa igen och skicka mail! Det är ett bra sätt att hålla kontakten på!!

Efter allt detta så åkte vi hem…Mormor kom och hämtade våra barn och tog de med sig hem……jag och Magnus skulle gå på Wärdshuset och kolla på stå up var planen……olle och Ulrica i grannhuset skulle med men Ulrica hade haft tur i oturen och åkt på en Hjärnskakning…..så hon orkade inte med något Wärdshus…..men vi skulle ändå komma över till dem en stund innan tyckte de….och jo visst gick vi dit! Och blev kvar……det blev aldrig så att vi åkte ner till Wärdshuset nå……Förlåt oss Lena…. Vi drack på tok för mycket Jäger….i alla fall jag!! Men skoj hade vi….men som sagt jag va inte i något bra skick när vi skulle gå hem…..Jösses! Och för att inte tala om hur Söndagen blev…..ett enda stort Mörker! Så sjukt ont i huvudet har jag inte haft sen Sundsvall brann…..och magen…ja den va inte alls bra! Låg på soffan hela dagen….kunde varken äta eller dricka. Inte heller sitta upp …..bara ligga! En helt supersämst dag med andra ord….solen sken och jag tog mig inte ut!! Är även hemma idag också……magen är inte vad den skall vara och huvudet känns lite……. Har jag lärt mig något då? Ja kanske det återstår att se…….

Idag har jag i alla fall startat diskmaskinen…..mer än vad jag ens kunde tänka mig att klara av igår……sen har jag kollat på 4e delen i den tv sända serien Millenium! Gillar den sjukt mycket som sagt!!

Ska nog försöka ryka upp mig lite nu…… Kanske få i lite mat i magen även om det bär emot…….

Kram kram på er alla!!

2 kommentarer:

Tessan Jakob sa...

Hej!
Nu har jag hittat tillbaka hit efter att ha tappat bort adressen! Träffade Mange häromdagen, hoppas han kommit ihåg att hälsa?! Hoppas allt är bra med er alla!!

Malin sa...

Jättefin bild på tjejerna! Kram Malin