torsdag 1 april 2010

Glad påsk på er…..

Ja ha då var det Påskledigt då!! Fyra dagar underbar ledighet!! Sen jobbar jag en dag och sen ledig fem igen……det ska bli skönt!!

DSC00734

Efter Gympa träning, promenad och Mat idag så fick vi leta påskägg här hemma…..Magnus fick ett Godis ägg och två par kalsonger, Klara och Alma fick godis ägg med tandborstar i samt att de fick ett gemensamt med nya fotbolls benskydd, jag fick ett ägg med en fin skylt och lite Godis!! Jag klämde i mig mitt Godis på en gång så nu har jag slut……och får klara mig resten av helgen utan Godis!! Hoppas jag klarar det!!

I morgon drar vi ut på sjön och angla lite!! Det ska bli skoj……..

Kram kram……

2 kommentarer:

AnnaJiii sa...

åhh vilken fin skylt!!!! Vart har ni hittat den???

Vida sa...

En riktigt fin skylt till nån med stort hjärta.. Glad Påsk till dig!

Liv