onsdag 21 april 2010

Jag stegar vidare...

Idag är det tredje dagen som jag gått upp skit tidigt! Kvart i fyra! Men till skillnad mot de andra dagarna så vaknade jag före klockan denna dag! Tog min morgo promenad på 45 minuter...till en början så är det tungt och man undrar vad man sysslar med, men på vägen hem igen när det börjar ljusna ute så är det sätt så skönt!

Gröten kokar medans jag duschar lite snabbt och det är riktigt skönt att äta gröt och en macka i lugn och ro innan man drar iväg..... Både igår och idag så avslutas dagen med ett pass i gymet....men det gör jag mest bara för att det är gratis för mig just nu...he he!

På jobbet så jämför vi och diskuterar vi våra steg och det är nog några som kommit på att det är inte så jobbigt att ta sig en extra promenad om dagen! Och kanske rent av få i sig lite luft....och av det kanske bli lite extra pigg! Jag känner mig inte så pigg men är så skönt trött när jag lägger mig om kvällarna!

Inga kommentarer: