onsdag 14 april 2010

Magen…..

Känns lite ok nu! Idag har jag faktiskt kunnat äta frukosten utan att känna äckel känslor…..ja alltså som om att den är på väg upp igen! Det bubblar lite och far där ner det känner jag men inte på samma vis som tidigare i veckan…… Doktor Ragnar trodde att jag kan ha fått ner min förkylning i magen…..eller om det absolut inte gav sig så kan jag kanske ha lite Magkatarr på G…..Oj oj Googlade så klart och det känns igen……fast jag har inga svarta bajskorvar än….He he Snusk!!

Vad gjorde jag då hos Ragnar?

Jopp, Alma har haft så ont i en ljumske! Till och från har hon haft jätte ont och släpat benet efter sig…. vi trodde först att det var någon sträckning eller något sånt men hon säger inte att det gör ont när hon strechar…..så jag klämde lite….hon har ont där Pappa Magnus har ont…..och han har ju fel i sin höft….så Vi skall nu få en Röntgen  av hennes höft…..Jag tänker kräva en Magnet Röntgen…..det var det som krävdes för att de skulle se något på Magnus……

Nu skall jag försöka ta mig ut i det fina vädret!! Kan ju inte vara inomhus mer nu….och i morgon då drar jag till jobbet!!

Inga kommentarer: