tisdag 26 april 2011

Campinggäster…..

 

Idag har Barnen invigt Husvagnen…eller de håller på som bäst just nu! Almas Klasskompis Emma är på besök och i morse så tyckte Alma att Emma skulle sova över…..eller ja de bestämde väl nästan det redan igår när de lekte….Sagt och gjort Husvagnen är nu mera i bruk! Shrek 4 kollas det på och alla tre brudarna är nöjda!! Och lite spända….

Våren 11 103

Idag när Alma tränade Fotboll idag så passade jag på att ta en löptur på stadsberget…..hann inte med mer än 4 km och det va ju tur det för fy fan va tungt det gick……jävla tunga jävla kropp varför skall man inte kunna springa?? Så jäkla arg!! Fan vilket bryt man kan få………har bara lust att skita i alltihopa och äta mig ännu fetare för då kan jag ändå inte springa……Men jag vet att jag skulle bli skitarg då med……Men som någon sagt: det är bara att bryta ihop och komma igen!!

1 kommentar:

Vida sa...

Åh, den där känslan av att sova i tält eller husvagn med lite pirr i magen, det minns jag så väl... fast ibland var det svårt att sova..

Kramar