torsdag 14 april 2011

Min tur...

Ja ha då var det min tur eller otur! Det började igår eftermiddag med smärta i kroppen och frossa....men som tur är har man skaffat sig en underbar man som ställer upp och fixar och donar när man inte är i form....ja han fixar annars också kan jag lova!

Natten va inte alls så skoj som man kan tycka att en natt skall vara...sov i omgångar...svettades och frös som en tok....hade kräk känslor men inget ville upp...jag tog mig igenom natten och i morse placerade jag mig i soffan.....orkade fixa lite frukost och fick även i mig lite....men det va inte något som magen gillade...dock stannade allt kvar.....trött och matt har jag legat i Soffan hela dagen och nu nyss tog jag mig till köksbordet för att Barnkanalen orkade jag inte se på mer idag!

Magnus har varit underbar idag och tagit med sig de små på lite övningar som han hade på schemat.....han fixar lite till Husby AIKs träningsläger i helgen.....vilket innebär att han åker bort och jag blir själv....så nu vill jag bli frisk lite snabbt faktiskt! Och jo då det är inge feber idag så det skall nog ordna sig..... En dag förra veckan så hittade jag ut i Ladan igen och kunde förena mig med "min" sticksåg igen....Kärlek uppstod och detta blev resultatet.....Nu vill jag att vårt sovrum ska bli fixat och donat så jag kan ställa det ovanför vår säng.......

nikon 353

Inga kommentarer: