söndag 3 april 2011

Veckan som varit del 1……

Förutom Mamma match i Måndags så var jag på en grym REA i måndags…. de kläder som jag köpte skulle ha kostat hela 3200:- men jag betalade ynka 380:- är inte det REA så säg…..fyra klänningar och en tunika….rätt ok…och använder jag dem inte så kan jag ju alltid putsa fönster med dem….. :-)

På Onsdagen så tyckte min Frisör Ingrid att det var dags för mig att klippa mig….ok självklart så höll jag med!! Alltid skönt att komma till Ingan och hon klipper till en….mer kort i nacken blev det denna gång…..sen avslutade jag med at äta Lunch med Magnus och hans Arbetskamrater……jag hämtade Thailåda åt Magnus och Sushilåda åt mig själv….Mums! Sen bar det av mot Falun för att plocka upp småbrudarna på Dagis och så hem…..Mormor och Sibban kom och skjutsade Klara på Gympa träning….Det tackar vi så väldigt för! Magnus hade Möte….i vanlig ordning!

Torsdagen spenderade vi här hemma och va duktiga….vi bakade kakor och bullar och tvättade i massor….Präktigt duktigt!! Jag röjde även ur Garderoben min…..Hur kan man spara på så mycket skit??

Avslutade i vanlig ordning med Gympa….

Inga kommentarer: