fredag 8 april 2011

 

Rasande tempo……

Oj oj vad tiden går fort…..det bara rullar på här hemma med Träningar, skjuts på dagis, promenader, tvätt, sågningar, geggamojja, läxor, vårshowsträning, blåsväder, möten, arbeten, matlagning, handling, planering, gympa, handboll, cup luftmadrassprovning, bakning och you name it!!

Klart är i alla fall at jag blivit kär ordentligt i sushi och har ätit det till lunch två gånger denna vecka…..och att jag har köpte en sjukt snygg och skön uppblåsbar madrass till mig och Alma som vi skall spendera Två nätter ihop på….ja för jag köpte en Dubbelmadrass så vi kan ligga nära och kramas!!

Så gott folk nu packar vi oss iväg och spelar cup!! Jag kommer förmodligen inte kunna låta bli att inte uppdatera bloggen så vi hörs under helgen…..skall dessutom på disco med Shan Banan eller hur han nu heter……det Äger kan jag säga!!

Kram kram på er…..

1 kommentar:

Annica sa...

Inte avis på Banandisco...han är slemmig! Annars så får ni ha det så bra! :)