lördag 16 april 2011

Tiger….en mysig kille!

Igår så va Alma fortfarande hemma och va sjuk….hon hostar som en tok i vanlig ordning men i Onsdags kväll så började vi Ge henne Cocillana hostmeducin och nu sover vi gott om nätterna igen….Hur som helst så fick vi med andra ord åka några vändor till Falun på grund av att Alma va hemma och Magnus på vift…..jag fick lov att Muta henne och så även Klara med en varsin Lyxmilkshake på Max…..och jo nog var det Lyx allt men inget för en Laktoskänslig mage så jag fick vackert hoppa över!!

Våren 11 002

Har ju även glömt att berätta vad jag gjorde i Onsdags när små brudarna var på Dagis…..Jo jag va över till Borlänge och tog en lång och härlig Promenad med Vår Labb Råtta….ja än är hon vår men det är nog slut med det tyvärr då jobbet inte alls verkar ha utrymme för denna underbara människa….Blä för det säger jag!! Hur som helst var det väldans roligt att få träffa henne, Linus och Izor…..Tack Åsa för den långvändan!

Våren 11 008

Igår när vi väl landat hemma så var vi ute och joxade lite i Trädgården……ja inte rensa rabatter och sånt utan vi bara va….slog en och annan boll mot Garage väggen och så….Klara åkte Inlines och jag hade Kameran med mig…..Lyckades fånga Tiger lite….ett ögonblicks foto kan man säga!! Så känsliga läsare…titta inte….Ha ha!

Våren 11 034

Mysig kille va??

Idag så skall vi nog ta oss ut och greja lite igen…..kanske en cykeltur….om jag nu orkar dra lilla M i cykelkärran….Sen skall Mormor och Sibban komma över till oss i efter middag och se efter alla juvelerna så att jag kan gå på 40 års kalas nere på Klippan…Det skall bli skoj…att få träffa lite folk….

1 kommentar:

Annica sa...

Kattbilden är ju helt crazy! Snacka om att fånga ögonblicket :)