tisdag 16 mars 2010

Galet upptåg……

Igår när klockan va 20.00 så böt jag om till Handbollskläder och satte mig i bilen och åkte till Borlänge  för att träffa ett gäng Rutinerade gamla Handbolls spelare!! Vi tränade i en timme och skrattade i massor, tokigt roliga människor det där……målet är att vi kanske får åka på Trim SM i Maj och spela!! Fy F-N va kul det vore!!

Angående det andra som är om Tre Månader så har Du Katarina rätt…..men innan jag förstod att det var du som skrivit…..Kluriga du! Hurtbullen i Berga löste mitt bekymmer………

På grund av gårdagens kvälls aktivitet så tog jag komp två timmar i morse….ja jag somnade inte före halv tolv och att då gå upp kvart i Fem är helt omöjligt……..eller för att inte tala om hur min dag hade blivit…….

På eftermiddagen idag så svängde vi över till Vårdcentralen och visade upp Almas fingrar som hon lossar skin på……hon ser inte klok ut lilla gumman och nu har hon honungsplatta och fint bandage på fingrarna……uppföljning nästa vecka…….kankse har hon eksem på fingrarna……

Efter det så kollade vi om Mormor och Sibban va hemma! De va det….Pappan tog med sig Thaimat från Hedemora och det smakade underbart som vanligt! Eller hur Mormor? Hahaha!

I morgon är det dags att ta en Promenad runt Hedemora medans Brudarna tränar!! Vore skoj om någon kunde hänga på……

Kram på er!!

1 kommentar:

MMiG sa...

Luktade i alla fall gott!