fredag 5 mars 2010

Två riktigt trötta dagar….

var det Onsdag och Torsdag…..i kroppen kändes det inte speciellt mycket efter mina bravader i Halvvasan men Trött, så väldigt trött!! Ja jo det har gnolat lite i stortå böjen men det bjuder vi på……

På Onsdagen blev det en promenad för att få ur lite skräp ur kroppen, stötte på hurtbullen från Berga och diskuterade lite Cykling….ca 15 mil för att vara exakt….det ligger och lurar en liten halvklassiker i mitt huvud…..men det finns ett stort MEN…cykla 15 mil är inget man gör bara så där men visst vore det coolt? Sedan blev det sängen innan 20.00…Barnen har haft Sportlov hos mormor och Sibban så jag har verkligen kunnat sova ordenligt! Så skönt….men jag missade så klart Greys i Onsdags!! Ställde Klockan på 21 men fick inte upp ögonen! Hoppas programmet går i repris!! För Greys vill man ju inte missa! Men är man trött så är man………

På torsdagen så hämtade jag Klara och skjutsade henne på gympa…simmade av mina 60 längder….helt ensam….för Malin som har varit med lite på slutet  befann sig på BB med sin alldelens färska Dotter!! Grattis till dem i massor från oss……. Somnade strax efter 21…..

Så när klockan ringde i Morse så kändes det rätt ok igen! Inte alls så trött som i Onsdags! Kroppen känns inte av alls…..eller jo i stortå böjen känns det ömt än…men är snart bra igen!! Känner mig till och med sugen på att åka en vända skidor igen!! Men jag har ju inge valla på skidorna nu så det går ju inte!! Ska efter Vasaloppet försöka investera i lite Valla…….Måste ju ha expert hjälp med när jag handlar och experterna håller just nu på med sin uppladdning inför Söndagen!! Och det vill man ju inte störa!!

Nu blir det Fredagsmys med Lasagne och kanske lite Popcorn!! I morgon så åker Pappa Magnus upp mot Sälen och vi Tjejer blir hemma och har just nu inget alls på schemat men är väldigt öppna för förslag!!

Kram kram Anki

2 kommentarer:

Johan Olérs sa...

Jag tycker absolut du ska göra en HalvKlassiker. Det är riktigt skoj och tränar du lite cykling innan kommer det att gå bra. //Johan

Oss.... sa...

Hallå Johan!!
Jo visst vore det skoj men RÖVEN kommer aldrig mer bli normal efter det ju....haha!
Men det lutar mer åt att det blir än att det inte blir!!
Anki