söndag 14 mars 2010

Morgon promenad…..

I solen blev det i Morse!! Vaknade strax innan 7 i morse och gick upp nästan direkt och Klädde på mig ut och gå kläder!! Så fint ute! Minus 8 och solen sken ikapp med mig….haha ironi! Tog i alla fall en Timmes promenad innan jag gick hem för att äta lite Frukost med de bästa och sedan göra oss i ordning för att åka på Gympatävling i Bjursås!! Matsäck och två pirriga tjejer skulle fixas och vi kom iväg till slut….i tid dessutom!! Tycker inte om när folk är sena så jag brukar för det mesta vara i tid!!

Tävlingen gick bra! Klaras lag kom 2a i sin klass och Almas 5a i sin!! Att sitta instängd i en gympa sal när solen skiner utanför gör lite ont i mig men det är bara att gilla läget! Och jag hann ju vara ute på morgonen……om 14 dagar skall vi tillbaka till Bjurs igen för ännu en tävling!! Hoppas det regnar den dagen…….

DSC00688

Annars kan man ju lugnt säga att våren kommit ganska ordentligt nu eller den försöker i alla fall att kämpa sig igenom all snö….Takdropp och mycket snö som snabbt har sjunkit undan…. Man pratar mycket vårtecken överallt nu och visst har jag några också förutom takdropp och sånt! Minns att jag skrev om det förra året också…..fotbolls matcherna drar igång och sånt! Klara hade sin första utomhus träning med Fotbollen i Fredags, på konstgräset inne i stan…. På jobbet har vi börjat Producera myggmedel och just nu är det Djungelolja som är på G! Är detta inte ett vårtecken så säg…..Ett annat är at vi haft möte med vår Fest grupp……….

DSC00682

I förra inlägget så visade jag en bild på en Mat talrik…..det var min Lunch som jag åt på Ikea igår…. Rödvins marinerad kyckling filé med nå Rödbetsjox och nå grön röra….därav färgerna…..ganska Coolt tycker jag!! Och vad det är Tre månader kvar till försökte ju Mormor sig en gissning på men allt va fel……ja i och för sig är det rätt men inte det jag tänkte på i alla fall! He he!!

Har fått ett skoj erbjudande också…….men det håller jag lite hemligt ett tag till……men skoj blir det om det blir av!! Skit skoj!!

Tack och Go natt på er……

3 kommentarer:

MMiG sa...

Nåt hurtbulleprojekt???

Anonym sa...

Nu blir jag också nyfiken... Jag kanske är helt ute och cyklar men om det är vad jag tror - trots att du sa att det aldrig skulle ske så är du välkommen att testa mitt "instrument"..... /KJ (6:28)

I huvudet på Caroline sa...

Men Anki vart står stöveln då?? ;)