måndag 29 mars 2010

Härliga lediga Måndag…….

MMM va skönt det är med en ledig dag! Bara jag och Alma hemma! Klara sover ju hos Mormor…… Vi går runt i Pyjamas och bara grejar lite……..

rummet 002

Jag har genom Mormors Tradera kunskaper lyckats få hem två  “väggord” och har nu tagit mig mod till att Mecka upp dem på väggen också……. det stod i beskrivningen att man skulle ha stort tålamod……och ja det är ju jag känd för att ha så det var ju bara att börja ju…..

rummet 008

Bilderna är inte av  bästa kvalité då vi inte äger någon bra kamera….men vi önskar att vi kunde ta oss råd till det någon gång i framtiden…..i alla fall önskar jag det!

rummet 010 rummet 009

Måste bara visa mina Trä gubbar som jag har kvar efter min far! De är för sköna helt enkelt!

 

När man lyfter på överkroppen så visar de…..ja ni ser ju själva!!

Ha en super bra Måndag allihopa för det tänker jag ha!! En långpromenad i snöyran blir det nog absolut snart!!

3 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Jätte fina väggord, vilka fynd och vilken fixare du är:)

Haha gubbarna är så roliga, de står såna i vårat sommarhus och.... väldigt gamla, humor har alltid funnit;)

Största kramar till Er

Vida sa...

Verkligen fina väggord och vilket härligt hjärta.. har du gjort det själv?

Kramar

Smedsbo sa...

Kanske blir en beg kamera till salu här snart igen...