söndag 28 mars 2010

Sommartid eller Not…..

Ja ni jösses……

Vi somnade i skaplig tid igår och gick upp i perfekt tid i morse…….vi kom iväg perfekt och all av glada och nöjda! Ända tills jag hörde på Radion om Sommartid……då insåg jag att vi missat det totalt!

Klara var med andra ord en hel timme sen till sin fotbolls cup….

Åh fan va arg jag blev på mig själv……vi ringde tränaren och sa att vi var på väg! Ingen fara med det skrattade tränaren…… Vi körde på lite och kom in till Falun med en åksjuk Klara och en stressad Mamma….fan va pinsamt tyckte jag! Men vi skrattade lite åt det efter ett tag och till slut så var det väl glömt och Klara behövde nog lite extra sömn efter gårdagens Gympa tävling! Men det är så typiskt…….och jag tar så klart på mig det alldelens för mycket!!

I alla fulla fall så kämpade båda Klaras lag på riktigt bra och det var sjukt roligt att se de små Fotbolls Tjejerna spela fotboll!! Svårt bara att sitta på läktaren och vara tyst…….man blir ju liksom så engagerad och vill vara med och styra dem på planen!! Dagen avslutades med Medalj till alla spelare!!

Sedan drog vi till Mormor och Sibban och kollade lite på Tv och blev bjudna på middag av Sibban! Korv med mos och Korv med Bröd!! Sibban och jag vi kan laga middagar vi……

Nu är det soffan som gäller och snart sängen……..

Ha en bra vecka nu alla!! Själv börjar jag med att vara Ledig i morgon…….

Inga kommentarer: