söndag 21 mars 2010

Skön Slapp Söndag…….

Jag vaknade som vanligt skit tidigt…..7….men hörde vinden vina utanför huset och fick då ingen som helst lust att ta en Promenad….känner mig sjukt omotiverad just nu fast jag egentligen borde kunna vara hur motiverad som helst…….det är ju bara att titta sig i en helkropps spegel……men nä jag låg faktiskt kvar och tog mig lite sovmorgon!! När jag sen vaknade om och tog mig till ett fönster så Kräksnöade det! Va nu då? Mer snö…Ja varför inte! Vi åt frukost i lugn och ro…skönt att inte behöva känna att vi inte skulle iväg på något direkt! Vid halv elva dök en dam upp och korsförhörde oss om vår gård till någon bok som skall skrivas om hus och gårdar i Hedemora kommun……

Efter Dam besöket bänkade vi oss i Soffan alla fyra….Magnus med en bok jag med Datorn och Svt play och första avsnittet på Milleniumtrilogin…måste bara se den där med! Har ju sett alla filmerna och hört ljudböckerna och ser nu fram emot Tv serien också…..Hur som så tjejerna de tog sina bärbara dvdar och kollade på varsin film…….mysigt faktiskt!! Jag åt även upp gårdagens popcorn…..

Vi lunchade sedan och drog på Gympa…..snön vräkte fortfarande ner….galet…och Husby Aik försökte spela Match…det gick nästan! När jag lämnat brudarna så åkte jag till Malin och ditt kom även Carro och Petra! Fick nu träffa Malins lilla Elvira och Carros lilla Lowe….Mys med bäbisar men bara när man kan låna och sedan lämna tillbaka! Blir faktiskt inte det minsta sugen på en till….

Har verkligen inte fått direkt mycket gjort denna helg men måste man alltid få något gjort? Jag gjorde ju i alla fall Musli i Fredags…. Nästa helg skall spenderas i Idrottshallar båda dagarna!!

Kram kram på er och njut av Snön nu……

Inga kommentarer: