torsdag 6 maj 2010

Endast Tomten är vaken....

Och så även jag och tidningsbudet som jag för övrigt känner! Hon är snäll nog att ge mig en tidning ibland! Tack för det säger jag! Ja, jag är fortfarande uppe innan Tuppen och går! Det börjar nästan bli okej att gå upp vid kvart i Fyra! Igår var det vårshow för tjejerna! Hela skolan sjunger, gör musik teater eller vad de nu hittat på! Vårens höjd punkt kan jag lova er! Medans de körde föreställning 2 igår kväll tog jag mig en promenad! Tog chansen att gå en vända som det va evigheter sedan jag gick! Och då med Pappa Lundgren och fru Rosenblad! Det va på den tiden då jag va hemma med T! Vi träffades då varje dag klockan 8 och gick långa promenader med barnvagnarna! Det va en lyxtid! Hur som så ska jag visa bilder någon annan dag från igår och berätta mer om vändan jag gick! Ha det bäst så länge! Kram från en annan galning!

1 kommentar:

Vida sa...

Kvart i fyra??? Herregud!! När kryper du till kojs dör att orka gå upp vid den tiden?

Kramar