måndag 17 maj 2010

Överraskad…..

Idag när arbetskamrat M kom till jobbet för att jobba kväll hade hon något med sig till mig! Hon har ju sedan tidigare fått ett stort och ett lite Taggtrådshjärta av mig och jag sa att hennes dotter kunde väl göra något fint i Betong åt mig…..hon är väldans duktig på sånt!! Men det tyckte inte M att jag skulle få……utan istället fick jag ett halsband som samma dotter gjort åt mig!!

Kosläpp10 012

Är det inte Fint? Passade mig alldelens perfekt…….Tack så jätte mycket för det!!

Nu skall vi dra på Gympa avslutning!! Men innan det så har jag suttit ute i Trädgården och skrivit detta!! Hur skönt är inte det då? Helt underbart! Till det åt jag en hårdbröd macka med NässelPesto som Herr Olsson nere i byn svängde förbi med här om dagen! Smaskens kan jag säga! Eller nä det va fan skit gott! Tack snälla Anders för det!!

2 kommentarer:

Vida sa...

Fantastiskt vackert halsband och det passar verkligen dig... superfint!!

Kramar till dig

Liv

Malin sa...

Jättefint halsband! Vill oxa ha något likande, säljer hon måntro?