söndag 30 maj 2010

Fredags Shopping…..

Fredag eftermiddag spenderades på Kupolen med bästa Wicky som brukar agera “Personal Shopper” åt mig när det behövs lite kläder……skönt att få hjälp liksom! Kan jag absolut behöva! Tror vi lyckades rätt bra faktiskt…det vankas ju sommarfest med jobbet på Fredag! Vero Moda va butiken för dagen……fick även stöd köpa lite på JC och Gina men det va bara detaljer….

J16354-13

Hittade den här klockan jag vill ha…….finns på Ur och Penn i massa olika färger…..vill ha en svart eller grå…..Vill så gärna!! Fast det finns ju rätt många saker jag vill ha som jag ändå inte får…..

Svängde sedan förbi Max och tog en GI hamburgare! Mumsiga och fräscha Hamburgare på Max anser jag!! efter det så blev det en vända till Torsång och kolla in Lördagen lokal där Lördagen Bröllops fest! Jag skulle ju hjälpa till med serveringen…….. Alt verkar lugnt och allt var under kontroll…ingen panik någonstans och det kändes kanon!!

Hem och sova och ladda!!

Inga kommentarer: