onsdag 12 maj 2010

Segt som sirap….

Ja i dag var det lite segt när jag skulle ta mig upp och ut! Men jag lyckades till slut! Det är ju så skönt när man väl är Klar!! Sitter nu här och äter min gröt med lite Hallon i! Gillar det skarpt! Snart bär det av mot jobbet! På jobbet kör vi Myggstift nu….snart är de små jävlarna här……

baver2

Efter jobb idag så bär det av mot Smedjebacken för Match med Klaras fotbollslag! Klaras första seriematch…andra för laget! De spelade i helgen då Klara va på gympa tävling och vann med 12-0! Vi hoppas så klart på seger idag med….

I går så fick jag spö av Magnus i stegräknartävlingen….jag hade 21000 han 22000…..så idag lär jag gå lite extra…..Haha eller inte!!

Som sällskap två dagar i rad har jag haft två bävrar….de har simmat bredvid mig i älven när jag gått förbi…det klassas väl som om att vi tog sällskap ett tag va??

Nä nu lär jag dra!! So long……

1 kommentar:

Vida sa...

Bävrar som sällskap.. spännande...

Kramar