söndag 9 maj 2010

Snabb helg….

Denna helg gick fort….racer fort liksom!!

Började Med fotbolls träning för Alma i Fredags!! Sen hem och mecka ihop lite(mycket) Matsäck till Lördagens Gympa tävling….6.50 var det samling i Hedemora! Jag toppade ju med att gå upp extra tidigt och gå en promenad…. Skönt Faktiskt! Sen bar det iväg med Buss till Bålsta och det var spända tjejer, Ledare och Föräldrar som kom fram till en Ishall som stod som arena för tävlingen!! Smart sätt att utnyttja en arena som inte annars används året runt!!

Almas grupp va först ut av alla de 28 lagen som var med…..Klaras grupp va bland de fem sista……så jo det blev lite väntan kan man säga…..sen gick inget av lagen vidare till final…….och av någon anledning så stannade vi kvar ändå…andra lag åkte hem när de åkte ur…..Ja ja vi fick vara kvar och kolla på lite mera gympa och vadå hemma kan man ju vara någon annan dag!!

Väl hemma så fick jag faktiskt med mig Magnus och barnen ut på en promenad…..hade ju inte ens nåt 10000 steg…..så jag kunde bara inte lägga mig utan att ha fått ihop det……lite störd är jag nog allt!!

Hoppade dessutom över morgonpromenaden i morse och sov ända till 8……och låg kvar till 9….jösses! Men efter Frukost och tok städning av huset så gick jag och Alma och mötte P som skulle komma och hälsa på oss! Alma åkte Inlines och vi hann ända till Arkhyttan som ligger lite mer än 4 km härifrån!! Sen fick vi Lifta hem!

Medans Klara tränade gympa så var Alma hos Isak och lekte…… Jag och P gick gröna milen….eller jag små joggade och han gick……Fan va han kan gå fort…….fast det va sjukt bra att ha en draghund med sig!!

Nu är det tvättvikning på Schemat och sedan sängläggning…i nybäddad säng!! Me Like…….

1 kommentar:

Annica sa...

Du är inte klok...bara man säger tävling så gör du vad som helst...eller ? :)