måndag 24 maj 2010

Resultatlöst jagande….

Ja det känns så just nu…… Jag går och går och som klockan så kommer jag liksom ingen vart känns det som!! Under de fyra veckor vi haft stegräknartävling så har jag lyckats gått strax över 45 mil……jag har nästan alla dagar gått två pass om dagen och under tiden har jag verkligen försökt att äta rätt och bra! Godiset har jag låtit bli nästintill helt! Max fem små godisar på Lördagarna! Och inge läsk! Jo det är klart jag drack ju faktiskt två Cola burkar förra Lördagen när det va fest! Men för övrigt har jag Fan varit duktig……Trodde då att med de två månader som jag körde rätt hårt med skidåkning och dessa veckor med promenader skulle visa sig på vågen…….men Icke sa Nicke…det kan jag känna mig sjukt blåst på! Inte ett enda J- A gram, hekto eller för den delen kilo har jag gått ner……så sjukt ironiskt!!

Ja ja tänker ni men snälla Anki du har byggt muskler och det väger ju mer än fett……Jo hej då borde jag väl se det i spegeln då eller? Eller åtminstone på Jeans och sånt…..nä inte det heller om jag skall vara ärlig….. Så nu har jag tagit nya prover på Min sköldkörtel…..säger proverna att det är åt skogen med den Ja då vet jag ju varför men annars så vet jag inte…..då äter jag sjukt fel…..Men jag försöker verkligen att ha mer grönsaker än annan mat på tallriken och så vidare……men tydligen så är det inte tillräckligt bra!!

Vi får se vad proverna säger…..annars får jag väl köra med Klassikern: Ja jag väger för mycket för jag har så kraftig benstomme….Hahahaha!

Annars får jag väl anmäla mig till Anna Skippers program Du är vad du äter eller Tjockholmen eller något annat bra kom i form Tv program……

Så ja nu har jag gnällt lite…….

Inga kommentarer: