måndag 28 juli 2008

Läges rapport.......


Klara börjar få in stilen!!
Just nu är det fullt på Vår gata men alla som vi vet ska komma är här och har fått sina platser! Men några är ju "vanliga" Turister också och de kommer ju att lämna gatan så det blir väl nå nya spännande människor som kommer sen......


Idag kom Bosse & Lena, Tummen med sambo och Dottern, Pata och Tummens Ex svärmor! Typ alla som är viktiga....Ingvar lär nog inte Dyka upp verkar det som......synd för honom.....han missar något skoj kan jag lova! Sen väntar vi ju så klart på våra två väldigt viktiga Gäster Pontus och Pruppen!! Alma längtar kan jag lova!!



Anna i Smedsbo har gjort väldigt fina Efterlyst skyltar i Cowboy tema åt oss som vi satt upp på husvagnarna!! De är Grymt uppskattade och Alla skrattar gott åt dem! Succé med andra ord!!
Tack Anna!!
I morgon så skall Magnus packa bilen full och åka till Åland och äta mat och köpa öl!! Det är en liten Tradition som han har när han är här!! Daniel och Alma ska med men jag och Klara stannar hemma och ska bara ha det Mysigt hon och jag!!



Måste också Berätta om Kusin Anders och hans Britt-Ingers insamling!
De samlar på Ringarna som sitter på Ölburkarna och ger dem till en firma i Hudiksvall som sedan återanvänder dem och gör en Rullstol och skickar den till något fattigt land!!
Tjejerna är väldigt engagerade i detta och vi kommer nog att kunna samla in bra många såna ringar kan jag lova!!

Magnus Dricker Wiskey med Gubbarna

Anders börjar se sliten ut!!

Vårat hem....

Insamlingen!

3 kommentarer:

Vida sa...

Låter härligt!

Vore kul att få se bild på efterlyst skyltarna :)

Vilken firma är det? Känns ju som något man vill sprida vidare till alla öldrickare.

Jag är hemma i byn hos mamma och bara njuter. Det är så underbart att vara här.

kramar i massor från Liv som tror på klassfest i höst!

Anonym sa...

Hoppas ni får en trevlig semester med fint väder. Själv är jag inne på min fjärde vecka på nya jobbet, jätteroligt :) Ses i höst.
Hälsningar Jenny (ny i byn)

Annelie sa...

Hej!
Vilken jättebra, men så otroligt enkel sak att göra. Vilken firma är det som ordnar med det?

Lät som ni hade ett fint, men VARMT bröllopsfirande. Har du gift dig än då? Själv har jag gjort allt i fel ordning. Flyttat ihop, fått barn, hus och bil, till och med förlovat oss för ett par år sen (oops, var visst 6 år sen), men nåt bröllop har det inte blivit...

Tack för kommentaren på min blogg, trevar mig fram än så länge.

Ha det så bra så länge.

Kram Annelie