söndag 20 juli 2008

Renoverings objekt.....

Igår var vi till Säter och Kollade lite snabbt in på Nostalgidagarnas loppis!! Det finns en kille som köpt sig ett Renoveringsobjekt kan man säga!! Det är en Buss som heter Futureline och GM motors har gjort den i endast 12 exemplar och denna kille har lyckats få tag på nr 8! Men jag lovar han har att göra och jag har hört rykten om en budget på 3-4 miljoner kronor......Jösses säger jag bara!!

Men se själva så förstår ni!!

Killen vet vad han ska göra de närmaste åren i alla fall....
Detta är en Model av Bussen!!
Senare under dagen fick vi Främmande av Linda, Mats och Pojkarna!!
De hade en kasse full med arvekläder efter pojkarna med sig till Alma och hon är så himla nöjd idag!! TACK Pojkar och Linda och Mats för det!!
Vi åt Tacos och Rabbarberpaj till vaniljsåsen rann ut ur öronen på oss!!
Kul att ni kom!!
Nu ska jag ta hand om Farfar som just hittat upp från Örebro och skall vara hos oss ett tag......Gud vare med mig!! ;-))

Inga kommentarer: