torsdag 31 juli 2008

Kräftskivan över...........

Nu har vi haft vår berömda Kräftskiva!!


Det går till så att alla på vår Gata ställer ut sina bord mitt i gatan och äter mat och kräftor tillsammans!! Dricker en och annan snaps och öl ihop gör vi också så klart!


Årets bord var nog det längsta vi någonsin haft!! Fick ihop det till ca 64 st!! Vi hade hur kul som helst!! Jag hade ute kväll och det innebär att Magnus håller sig hemma med barnen! Jag ramlade hem runt 3 tror jag!! Fin form helt klart!
Trött och sliten idag men det är bara att bita ihop!! Idag har jag ju hemma dag så det är skönt!!


Har ju glömt att berätta att två gamla arbetskamrater har kommit också!! Tony, Lisette och deras dotter Emma!! Kul som 17 tycker vi! Det är kul att se dem!!



Bordet åt ena hållet



Andra hållet....

Alma....


Klara....

Lika som bär....


Hasse tar sista bålen.....sen slår han ett bord i huvudet på mig!


Hasse, jag och Kusin Anders

Tummen, jag och Pata


Jag och Tummmens dotter!



Jag och Morsan sjunger Kareoke


Det va tomt när jag kom hem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste vara en höjdar vecka för er!! Ni ser ut att ha så skoj, är lite avis...

Kram Anna

Hagbacken sa...

Hallå Anki! Åh vilken härlig tradition ni har...ser hur skoj ut som helst!

Trevlig helg på dig//Kram Linda

Anonym sa...

Där är pappa! Snygg biöld du fick på honom! P.S: Du och Morsan sjöng jätte fint ihop:)
Kram Tvillingarna