måndag 11 augusti 2008

Hostig och arg Alma!!


En Glasssugen Alma nu i Sommar!!

Idag så är jag hemma med Alma som håller på att hosta lungorna ur sig!! Blir nog hemma ett par dagar verkar det som!! Men det är inte kul kan jag lova!! I morse vaknade hon kvart i sex och sa att hon minnsan va frisk och skulle till Fritids omedelbart! Jätte arg så klart!! Klara skulle ju absolut dit så varför skulle inte hon få åka? Jag hostar inte nu sa hon, nä det gjorde hon förvisso inte men just nu sitter hon i soffan och kollar på Trazan och Banarne och jag lovar hon har inte många minuter som hon inte hostar på!! Med andra ord hon är sjuk och hon har nog kommit på det själv nu också!! Stackare där.......Tjejerna har verkligen sett fram emot att få komma tillbaka till Fritids och alla kompisar! Alma skulle ju Dessutom få börja på Fritids......hon har ju tidigare "bara" gått på dagis!! Jag lider med henne!!

Igår så vart det mest att vi var hemma och grejade!! Fast vi var så nyfikna på Olles Lada så vi trampade över dit och kollade in hur mycket plats det fanns och vi insåg att vi skulle få plats med de som vi verkligen vill ha plats med........Kul!! Magnus började genast rita på bordsplaceringen.......Ha ha det gäller att vara ute i tid!! Han ändrade den i och för sig säkert 10 gånger men nu sa han att han va klar! Ok vi får väl se!! Sen beror det ju på om eventuella singlar skaffar sig någon, då lär vi möblera om!! Men måste ju faktiskt erkänna att det är rätt kul!! Trodde aldrig att jag skulle tycka det..........

Inga kommentarer: