fredag 29 augusti 2008

Äntligen Fredag....

Känns som om att jag skrivit det förrut!! Men det känns i kroppen efter en veckas arbete!! Om inte i kroppen så i tröttögonen.....

Vad har då helgen att erbjuda då?
Jo den började ikväll med att det var Match nere på Husbyvallen och jag och Barnen (storebror Daniel åxå) serverade Kaffe till några få gäster!! Roligaste med hela matchen var att Malin och Joline (stavas?) kom och kollade på Pappa Johan som skulle börja som bänkvärmare!! Han gjorde i alla fall ett inhopp och gjorde ett mål! Bra gjort Johan, synd bara att jag och frugan missade hur det hel gick till ;-)) Klara lekte med Jollan och hon är absolut ett Barnvaktsämne i framtiden kan jag lova!!

Morgondagen börjar tidigt!! Klara ska åka till Gävle med sin gympa grupp och de har samling kvart i nio!! Då skall matsäck vara med och Magnus ska vara jätte snäll och skjutsa barnen till Gävle!! Jag har lovat att hämta!! Jag skall medans Magnus är borta skjutsa Daniel och Alma till mormor för att sedan åka på Ollecup möte! Klockan Tio skall jag vara på plats!! Lite sov morgon blir det i ala fall!! Till sju typ!!
På Kvällen ska vi nog ta det väldigt lugnt och äta lite Tacos!!

Söndagen vet jag inte så mycket mer än att Alma har gympaträning klockan 16!! Får se om vi kanske får något gjort här hemma! Vi får se vad det ska bli helt enkelt!!

Inga kommentarer: