torsdag 28 augusti 2008

JÄTTE Stort Grattis till Hurtbullen Karin i Berga!


Allas vår egen Hälsoguru med en öl i näven?????
Hurra hurra hurra hurra! Ja denna ungdom fyller 40 bast idag så vi måste sjunga högt och tydligt så att hon hör oss!! Kalas ska hon hon nästa helg och jag lovar att om jag vore henne skulle jag vara nervös.....man vet ju aldrig vad som kan hända!! He he!!
Varför hon heter Hurtbullen är bara för att Pontus tycker at hon ser så hurtig ut och ja visst det är hon ju också men framför allt är hon en Kostguru utöver det vanliga!! Sen är hon en hejare på att odla Gurkor.........



För övrigt kan jag säga att vi jobbar på och sliter som 17 he he nja det va väl att ta i!! Men vi jobbar i alla fall!!
Igår var det dags för Almas gympa och idag var det Klara tur!! Vi är igång med andra ord!! Man kan lugnt säga att tiden går fort nu i veckorna!! Tycker inte man hinner särskillt mycket men måste man det då? Jag tycker det är bra om man hinner med att komma hem från jobbet och äta, göra låda, sedan ta en promenad och absolut störta ner i säng efter allt det där!!



Måste också säga Tack Till Liv som har nominerat min blogg! Tyvärr måste jag säga att jag nog inte tänker nominera vidare!! Känner inte att jag orkar ta tag i det!! Hoppas inte det gör något!! Du ska veta att jag är rörd till tårar över att du i huvudtaget nominerar mig!!

Sen har jag kommit över ett rätt ok recept på en Kaka!! Något att prova tycker jag!!

En helt vanlig jävla kaka!!

ett ägg helvete
1 dl sur mjölk
så lite smör som möjligt
socker
ingen jävla mandel i alla fall
2 dl bakpulver
1 pkt fula russin
1,5 allergi nötter
Fyllning
1 dl vaniljsocker
1 Melon eller något annat
Mycket Sprit

Ha nästan allt i en Bunkjävel och kör med elvispen i en timmem.
Grädda direkt i skålen, skit i att smöra och bröa kakhelvetet fastnar ändå!
dunka av bara fan för att få ut skiten på bordet
Garnera med krossad melon och sprit
Om kakan inte lossnar, släng ut bunkhelvetet genom fönstret
och drick upp Spriten!!


Det var nog allt för idag!!
Ha det bra!!

2 kommentarer:

Vida sa...

Klart du inte måste nominera vidare! Man gör precis som man vill och det är sååååå skönt! Vill bara passa på att tipsa om din blogg eftersom den är så skön.. precis som du!

Ha det gott!

Livert

Anonym sa...

Tack Anki! I dag är man alltså 40+ haha kul kul, men behöver jag verkligen vara nervös inför nästa helg?
Kram