tisdag 26 augusti 2008

Måste bara visa er......

Vår Sibban har ju en förkärlek till att köpa knasiga saker och denna gång tror jag han har lyckats riktigt ordentligt i alla fall!! Vad har han då investerat i? Jo en Skördetröska!! En sån där gammal som man måste släpa efter Traktorn........har han några åkrar tror ni? Nä inte en meter.....vad ska han då med denna till? Jo när han åker till Tårsong en gång om året på Traktorutställning......Jag säger bara Jösses va tokig han är!!

Alma hon är nästan lika tokig hon också!! Hon älskar sin nya gitar och vårdar den ömt och dammtorkar den varje dag! Idag har hon gjort en Notbok..........vad ska det bli av henne tro?
Jag blir så glad över hennes kraktivitet! Sen kan jag berätta att hon såg då hur bra som helst med glasögonen idag så hon behöver då inga nya glas!!

1 kommentar:

Vida sa...

Och jag minns någon som hade en äggkokare först av alla ;) Tur att jag och M bodde granne med dig!