söndag 17 augusti 2008

Prulle och Vickans Kräftskiva!!


Alma och Björkman snapsar på Trocadero.....


Ja ha då har vi fått varit med om Prulle och Vickans kräftskiva uppe i Boda(Svärdsjö)! Det var jätte kul och man kan lungt säga att vi hade tur med vädret!!


Det var rätt många på skivan ca 40 i alla fall och ladan fylldes med både äta och Dricka!! Snapsglasen gick varma och det var ett riktigt glatt gäng som drog igång på stereon och Magnus dator laddad med massa bra musik! (Musiken från Ingrid och Jensas bröllop passade perfekt) Vi höll igång länge i natt och det var nog mer halv fem än fyra innan vi kom i säng!! Så man kan lugnt säga att man är trött och sliten idag!! Jag vaknade så klart klockan 8 och inte kunde sova mer!! STÖN!! Det gör att jag nu är helt slut......Barnen som varit med sov rätt länge men tro inte att jag kunde sova för det!!


Magnus äter ost och Kex med Prullemamma

Ett av borden...


Magnus Diggar.......


Björkman och Magnus dansar nära.....


Någon kom på Moped och jag blev lite kär i den

Nu ska vi bara duscha och sedan springa upp till sängen för i morgon drar verkligheten igång för alla i denna familj! Även för mig........jobb urk jag tycker att det alldelens för skönt att vara ledig!!

1 kommentar:

Vida sa...

Anki,

du är dig så himla lik! Jag bara ler när jag läser dina inlägg.

Ha en härlig vecka!

Kram från Liv