lördag 28 februari 2009

Full fart framåt.....

Ja det känns lite så den här helgen......
Det började igår:
Först hämta Klara på Fritids, in till Hedemora och handla lite, hämtade sedan Alma som varit med kompis W och åkt slalom hela dagen!! Hem packa ur varorna laga mat, Mormor och Sibban kom och åt med oss, in med disken och på plats i soffan för att kolla Lets dance!! upp snabbt i en reklampaus för att kunna kolla viadre i sängen....somnade ifrån alltihopa......Magnus kom hem från hockeyn....jag somnade om tills väckarklockan ringde fem! upp och iväg till jobbet! Magnus gick upp när jag åkte för att Packa det han behövde ha med sig för att åka till Sälen med Skidåkarna från Svärdsjö! Han är ju deras Privat chaufför och Pontus Personliga vatten langare..... Han dumpade Barnen hos Mormor en stund till jag jobbat klart! Jag åkte dit och hämtade dem och vi åt lite lunch innan vi skottade lite snö......Nu är vi hemma för at packa inför min match och kvällens kallas som vi skall på i Borlänge! Gamla handbollslaget har träff och jag vill absolut vara med! Barnen får följa med! De har ju nästan växt upp med de där Tjejerna så det är klart att de ska med!! Vi kommer nog hem lite sent i kväll så det är väl bara att studsa i säng direkt!!
I morgon ringer klockan tidigt för att det är dags att gå upp och äta Frukost och åka upp till Mora där vi ska titta när Våra skidåkare går i mål!! Ja sen åker man väl hem och lägger sig igen och Vips är det Måndag!!

Så blir det den här helgen!! Ha det bäst!!

Inga kommentarer: