måndag 16 februari 2009

Hemma idag igen....



Hittade några sköna Bilder på Alma från sommaren 07!

MM Alma blir inte nå bättre alls i halsen! Fast vi tagit det lugnt i helgen och allt! Hon vaknade i natt och grinade massor att hon hade så ont i halsen! Vi hade i och för sig bestämt redan igår att hon skulle få en extra dag hemma men nu kan det nog bli fler........Har i alla fall fått en Läkartid idag så de ska få kolla henne i halsen!

Jag får äta vitlök och massor med Frukt så att jag inte blir sjuk jag med! Har ju inte tid med det om jag nu skall åka Kortvasan på Fredag! Känner att jag är laddad nu! Vet ju inte riktigt hur det är att åka TRE mil på skidor men det ska nog ordna sig! Enligt min Coach så kommer jag att fixa det och jag får tro på honom! Han borde ju veta! Och jag har åkt mer och Längre än vad han gjorde innan han åkte hela först gången så va sjutton det borde gå! Det är ju trots allt bara TRE mil.

Magnus är borta idag och kommer hem i morgon, det är lite tråkigt! Men jag överlever absolut! Det är bra att få längta lite.......

Idag får jag nog ägna dagen åt att pyssla lite här hemma, tvätten är väl ett projekt antar jag! Ska kanske satsa på att bädda rent åt Tjejerna! Alma ville ha spindelmannen i sängen så det får väl bli det då!

1 kommentar:

Anonym sa...

hejhej, ja du får se till att hålla dig borta från bacillerna. Jag har inte gjort det tydligen för jag har blivit sjuk... får försöka ladda inför nästa års åkning ist för det lär nog tyvärr inte blir något åkande av iår känns det som =( kram Å