torsdag 12 februari 2009

Vill ha Fåret.....



Jag har fått en ny idol.....ja eller det är ett Barn program!
Fåret Shaun......
Jag vill ha ett sånt....ett Gose djur alltså inget riktigt!!
Tycker att filmerna är så himla roliga och fåren är så söta!!






Har surfat runt lite och hittade två bilder!
För övrigt så Ligger Alma i soffan och Dricker Hallonsaft! Den underbara saften som Pontus Mor gjort måste man bli frisk av! Det har i alla fall Alma bestämt!!
Jag borde väl tvätta lite men det tar emot att gå ut i tvättstugan.....benen vill liksom inte dit! Konstigt!?
Sibban då?
Jo då han har till och med börjat ta små promenader ner till Dagrummet för att äta och så......ca 30 meter kanske!! Lite kan tyckas men det är en bit på väg! Han blir bättre och bättre! Det är bra!! Vi får se när vi får titta till honom nästa gång!! Hoppas att jag kanske kan göra det på Fredag innan jag ska laga mat med jobbet....
Äh nu ska jag verkligen gå till Tvättstugan........
Sen håller vi lite Tummar före Lillkillen i Smedsbo som är på sjukhus igen för att göra en liten undersökning!!
Ha det bäst!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Borås?? Vi är i Solna, har varit i GTB, Falun, Solna och Huddinge tidigare... i Borås har vi bara besökt djurparken...

Nåväl, dagens narkos och biopsi har gått bra och lillkillen är sig själv igen. puh.

tjingeling
Anna

ps... jag har fotpallen Shaun the sheep hemma! Den fick jag i present i England för tio år sedan!

Oss.... sa...

Ja gudarna vet vart jag fick Borås ifrån...men Geografi har aldrig varit min starka sida....
Ha ha!!
Bra att det gick bra i alla fall!!

Anonym sa...

Åh fåret Shaun, åh fåret Shaun... tralala... Störtskön lirare!!!
:-D // Lajsan