onsdag 25 februari 2009

Glugg och Fåret Shaun....




Här om dagen så Tappade (Jag drog ur den) Alma en Fram Tand på övervåningen!! Hon blev riktigt snygg!! Lyckan var total när Tandefen kom med en Guld peng!!
När hon idag kom hem till Mormor så fick hon en bil till samlingen av Cars bilarna! Hudson hornet var det!! Han är en fin bil Hudson.......Nu börjar hon få riktigt många bilar! Tur att Tradera finns!
På Tradera har Mormor även investerat i ett får till mig!! Fåret Shaun som gosedjur!! Han va så söt och väldigt mjuk och god!!
Idag efter jobbet så hämtade jag Tjejerna och sedan så svängde vi hem och skottade undan snön som ramlat ner från Carporten.......Jösses va tung snön var, tur att Magnus hade varit super duktig och skottat bort resten.....!! Hängde två tvättmaskiner och sedan svängde vi över till Mormor som Hämtat hem Sibban från Sjukhuset!! Sibban hade en hel kasse mediciner med sig hem och Nu väntar det vila på hemmaplan! Men vi är sjukt glada över att få hem honom!!
Nu har jag inte mycket mer att berätta om och dessutom börjar Greys nu!!
Ha det gott alla underbara mäniskor!!
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hockeyänka var det sista jag hörde!! Ja..men snart är det slut å då är det min tur :)